2011年9月10日土曜日

Tyranny of Toyota / トヨタの横暴 No.47

Bolt breaking of Toyota car / トヨタ車のボルト折れ


It was asserted as not Toyota but your having the cause that the talk was complicated to which the talk did not progress because I did not pick up the telephone receiver by the home that Ms. FURUNO raising one's spirits as smoothed one's feathers, and being prolonging the solution again responded to local staff's telephone.

Which the victim is not understood.


I remembered that acquaintances talked while putting a receiver

If a company thinks that the thing is useless for the organization, I fire you plainly.
Because hard workers understand the thing well, there is not the nature that the boss forms on to a body speaking of black even if I believe that oneself is white.

I had a feeling that I heard the part of the car and the laughter of the acquaintance whom I told not to be replaced after all.

I followed such a progress, and me challenge ended in defeat wonderfully.



再びフルノ女史は気を取り直した様にテンションを上げ、解決が長引いているのは「 現地スタッフの電話に応答するのは何時も家内で、私が受話器を取らないから話が進展しない 」、話がこじれている原因はトヨタではなく貴方にあると繰り返しました。

どちらが被害者なのか解りません。


私は受話器を置きながら知人たちが語ったことを思い出しておりました

企業なんてものは、組織の役に立たないと思ったらあっさり首を切ってしまう。働き蜂はその事を良く心得ているから、己が白だと信じても上司が黒と云えば身体まで張る根性はない。

しょせん車の部品とかわらない、と言った知人の笑い声が聞こえたような気がしました。

この様な経過を辿って私の挑戦は見事に敗北に終わりました。


0 件のコメント:

コメントを投稿