2011年9月10日土曜日

Tyranny of Toyota / トヨタの横暴 No.42

Bolt breaking of Toyota car / トヨタ車のボルト折れ


Bolt breaking of Toyota car / トヨタ車のボルト折れ No.41すみ

I turned Area Booking Collect Call Service from a public telephone of Shinjuku while the gentle rain fell at past 3:00 p.m. on September 24.

It was an aim settled down by oneself, but a hand to grasp a receiver in shivered little by little, and heart seemed to slightly make a sound.

I introduce myself as a young operator each other and tell that I came from the Philippines.

And it was told that there was something to consult with a Harada overseas section head on regarding wheel stop bolt breakage of the vehicle type called TAMARAW.

It might be my imagination, but felt that the tone of the operator was replaced for an instant. It seemed that her breathing could be heard. And mumbling, since he was charge, it was suggested that the talk was heard.

I was able to believe my ears of my hardly for a moment. You became that it is likely to be said that he is an operator, and drank language.


9月24日午後三時すぎ、小雨の降る中で新宿の公衆電話からフリーダイヤルを回しました。

自分では落ち着いている心算でしたが、受話器を握る手が小刻みに震え、心臓が僅かに音を立てているようでした。

若い交換手とお互いに名乗り合い、フィリピンから来たことを告げる。

そして、タマラウと云う車種の車輪留めボルト折損の件で、原田海外室長とお話しをしたいと伝えました。

私の思い過ごしかも知れませんが、交換手の声色が一瞬かわった様に感じたのです。ひと呼吸あってから彼女は口ごもりながら、自分が担当だから話を聞くと言い出したのです。

私は一瞬、我が耳を疑った。貴女は交換手でしょうと言いそうになって言葉を呑みました。


0 件のコメント:

コメントを投稿