2011年9月7日水曜日

Tyranny of Toyota / トヨタの横暴 No.32

Bolt breaking of Toyota car / トヨタ車のボルト折れ

 A redoubtable answer reached from a department of the part related to the customer overseas general manager in the meantime on March 5, 2010. It is an original.  

It was described clearly, 'The report is undertaken when it was going to explain in the madam in Yamaguchi when the person in charge of the agency was going to visit customer's home on September 10 last year, and it adhered to the cause'.

In addition, I declared it when "I thought that I wanted I contacted the agency about this offer contents again, and to put communication in Yamaguchi as soon as possible because seemed to still to have caused dullness to Yamaguchi".


こうした中で2010年3月5日、顧客関連部海外室長から恐るべき回答が届きました。 原文です。


昨年の910日に代理店担当者がお客様のご自宅を訪問させていただき、原因に付いては山口様の奥様へご説明させていただいていると報告をうけております』、と明記してあったのです。

また、『 山口様にはまだご不振をお掛けしているとのことですから、今回のお申しで内容につきましては、再度代理店へ連絡を取り、至急山口様へご連絡を入れさせていただきたいと存じます』、と宣言しておりました。


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